2014. augusztus 20., szerda

Díjak

Első díj


Na, ez is megvan! Életem első díja. Köszönöm Rosewolf! Igazán feldobta a napom, nagyon örülök neki :)

10 dolog magamról:
  • Több bloggal is próbálkoztam, de csak a prológusig jutottam el. Ez az első olyan blog, amit folytatni fogok, ha lehet jó sokáig.
  • Szeretnék egyszer könyvet kiadni, amit már el is kezdtem írni. 
  • Van egy "írós" tollam, amivel a kitalált történeteket írom le.
  • Szeretek fotózni. A legtöbb képem virágról készítettem.
  • Már több mint 7 éve tanulok zongorázni
  • Szeretek rajzolni, és éppen ezért szeretnék Művészeti Egyetemre járni.
  • Szabadidőmben sokat puzzle-ozom. Eddig csak 2000 db-os volt a legnagyobb, de egyszer szeretnék egy 18000 db-osat is kirakni :D   
  • Utálom a swageket, a mix-zenét, a rap-et, meg a "tuc-tuc" zenét 
  • Meg szeretnék tanulni íjászkodni
  • Egyáltalán nem sminkelem magam
10 feltett kérdés:

- Szoktál olyan blogokat olvasni, amik sablonosak és rossz helyesírásúak csak azért, hogy nevess rajtuk egyet?
- Egyszer olvastam ilyet, de csak azért, mert véletlen ráakadtam.
- Mit gondolsz, mi lesz veled 10 év múlva?
- Ahogy fent írtam, remélem sikerül Művészeti Egyetemre járni.
- Hány igaz barátod van?
- Sok mindenkivel jól kijövök, de ha számmal kéne kifejeznem, akkor három.
- Kiengedett vagy inkább összefogott haj?
- Kiengedett.
- Követed a divatot?
- Egyáltalán nem. És nem is szeretem a divatot.
- Mit reagálsz akkor, amikor meglátod, hogy újra díjat nyertél?
- Nem lehet levakarni a mosolyt az arcomról. Ennek a díjnak külön örülök, hisz ez az első :D
- Mit csinálsz, ha valaki a hátad mögött nézi, hogy mit írsz?
- Ilyen még nem igazán volt, remélem nem lesz ilyen. :D De ha ilyen lenne, próbálnék minél jobban írni.
- Melyik az a tulajdonság, ami a legjobban idegesít egy emberben?
- Ha hazugságokat terjeszt másokról. 
- Annyi blogger van, aki mindig fel szokott sorolni egy díj után 10 blogot.. Hogy a francba csináljátok?! :DD
- Én nem fogok tudni tízet felsorolni.
- Hogyan szoktál díjat továbbküldeni? 
- Megkeresem azokat a blogokat, amiket olvastam, és tetszett. Azoknak továbbküldöm.

10 kérdés tőlem:

  1. Melyik blog volt eddig a kedvenced?
  2. Melyik a kedvenc témád? (fantasy, krimi stb.)
  3. Utazás a tengerpartra vagy inkább az Északi-sarkra?
  4. Melyik a kedvenc tantárgyad és miért?
  5. Mi volt életed legviccesebb élménye?
  6. Mit csinálsz, ha nagyon unod magad?
  7. Mit tennél, ha kiderülne, hogy holnap lesz a világnak vége?
  8. Szoktál leskelődni a szomszéd után? :D
  9. Ha akárki lehetnél, ki lennél és miért?
  10. Melyik a kedven könyved illetve íród?
Akiknek küldöm:




6 megjegyzés:

  1. Úristen, nagyon köszönöm :") ez olyan sokat jelent nekem hogy azt el se tudnád hinni :3 köszi mégegyszer :)

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen, koszonom szepen! :)
    Nagyon jol esik, hogy gondoltal ram :)
    Amint tudom, minel hamarabb kiteszem!
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szivesen, csak így tovább :D
      Ui.: már én sem szeretem az 1D, de a BVB-t igen :D
      (bocsi, ezt le akartam írni xD)

      Törlés
    2. Óó, BVB ARMY tag <3 Ki a kedvenced? :)

      Törlés